Skargi i wnioski

Szanowny Pacjencie!

Chcąc zachować jak najwyższe standardy współpracy pomiędzy lekarzem a pacjentem informujemy o możliwości składania uwag, skarg oraz wniosków dotyczących funkcjonowania Przychodni. Pisemne uwagi prosimy wrzucać do skrzynki na recepty znajdującej się przy drzwiach wejściowych do przychodni lub wpisywać do zeszytu, który na prośbę zostanie udostępniony przez pielęgniarki. Uwagi ustne prosimy kierować bezpośrednio do drużyny pielęgniarskiej lub lekarzy obecnych w przychodni. Zachęcamy także do kontaktu mailowego na adres geperta@gmail.com.

 
Skargi przyjmuje także:
 

2) Biuro Rzecznika Praw Pacjenta:

Młynarska 46
01-171 Warszawa
 kancelaria@rpp.gov.pl
tel: (22) 532 – 82 – 50
fax: (22) 506 – 50 – 64

3) Narodowy Fundusz Zdrowia

Dolnośląski Oddział Wojewódzki
Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Joannitów 6
50-525 Wrocław
skargi@nfz-wroclaw.pl,