Sprawdź nas! W ciągu jednego roku kalendarzowego możesz bezpłatnie zmienić swoją przychodnię 2 razy, ale jesteśmy pewni, że to właśnie z nami zostaniesz na dłużej. Jesteśmy placówką na NFZ, znajdujemy się tuż przy rynku i posiadamy młody, rozwijający się personel. Nie bez powodu studenci, stażyści i rezydenci chcą pracować właśnie z nami.
Zaloguj się do swojego Internetowego Konta Pacjenta i złóż deklarację do lekarza (dr Anna Gierowska), pielęgniarki (Iwona Duda) oraz – w przypadku kobiet – do położnej (Katarzyna Stolecka). Wpisz swój numer telefonu, adres mailowy i miejsce zamieszkania we Wrocławiu. Czekaj na maila z potwierdzeniem (do 3 dni roboczych).
Instrukcja: https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/wybor-lekarza-pielegniarki-poloznej-poz
Pobierz i wydrukuj deklaracje z załączników poniżej. Jeśli jesteś mężczyzną – wydrukuj deklarację do lekarza (dr Anna Gierowska) i pielęgniarki (Iwona Duda), a jeśli kobietą – dodatkowo deklarację do położnej (Katarzyna Stolecka). Uzupełnij swoje dane osobowe wpisując adres wrocławski. Nie zapomnij także o numerze telefonu i adresie mailowym. Następnie wypełnione dokumenty przynieś do placówki.
Przyjdź do przychodni z dowodem osobistym w godzinach 9:00-16:00 i wypełnij dokumenty na miejscu.
Zalecamy wybór tego personelu ze względów formalnych, ponieważ nie ma jeszcze przypisanej pełnej listy pacjentów, co daje pewność, że NFZ takich deklaracji nie odrzuci. Jednocześnie nie oznacza to, że będziesz mógł/a korzystać ze świadczeń tylko danych osób, ale całego zespołu naszej przychodni. Istotą medycyny rodzinnej jest także to, by kobieta przynależała do położnej przez całe życie.
Pamiętaj, że jeżeli w systemie „świecisz się na czerwono” oznacza to, że jesteś nieubezpieczony. To, że nie chcemy przyjąć Twojej deklaracji nie wynika z naszej złośliwości – po prostu NFZ ją odrzuci! Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak zapewnić sobie ubezpieczenie – napisz do nas! Zapraszamy na naszego facebooka: https://www.facebook.com/gepperta 🙂
Do zobaczenia!
Posiadanie statusu studenta nie jest równoznaczne z posiadaniem ubezpieczenia zdrowotnego. Zanim złożą Państwo deklarację w celu zapisania się do naszej przychodni, weryfikujemy ubezpieczenie w systemie NFZ eWUŚ – tak jak wygląda to w każdej placówce świadczącej usługi na NFZ. Jeżeli system wskazuje na brak ubezpieczenia (pacjent „świeci się” na czerwono), nie możemy przyjąć deklaracji, ponieważ nie jesteśmy w stanie zweryfikować, czy pacjent jest ubezpieczony, a sama deklaracja zostanie odrzucona przez NFZ. Tym samym leczenie pacjenta nieubezpieczonego nie będzie finansowane przez NFZ, a więc wszelkie koszty z tego tytułu poniesie placówka. Powody takich sytuacji mogą być różne – jest to związane na przykład z podjęciem i zakończeniem pracy, gdy do ZUSu przestają trafiać składki, a nie wpłynęła żadna informacja o innym sposobie ubezpieczenia lub gdy rodzice studenta zmieniają pracodawcę.
1. Student zostaje zgłoszony do ubezpieczenia przez jednego z rodziców u płatnika składek – najczęściej jest nim pracodawca rodzica, a w przypadku prowadzenia przez rodzica działalności gospodarczej – ZUS. Do ubezpieczenia mogą zgłosić studenta także dziadkowie.
Jeżeli student nie może zostać ubezpieczony jako członek rodziny, wówczas:
2. Student zgłasza w dziekanacie swojej uczelni, że chce zostać objęty ubezpieczeniem i uczelnia odprowadza za niego składki. Odbywa się to na wniosek studenta.
Podstawą prawną jest ustawa z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. nr 210, poz. 2135 z późn. zm.).