Zostań naszym pacjentem

Potrzebujesz zaufanego lekarza pierwszego kontaktu, do którego możesz umówić się na ten sam lub kolejny dzień? Chcesz zaszczepić się dawką przypominającą przeciw COVID-19? A może poszukujesz placówki, która ma w ofercie nowoczesny sprzęt do diagnostyki?

Sprawdź nas! W ciągu jednego roku kalendarzowego możesz bezpłatnie zmienić swoją przychodnię 2 razy, ale jesteśmy pewni, że to właśnie z nami zostaniesz na dłużej.

Jesteśmy placówką na NFZ, znajdujemy się tuż przy rynku i posiadamy młody, rozwijający się personel. Nie bez powodu studenci, stażyści i rezydenci chcą pracować właśnie z nami.

Jak się zapisać?
 
Sposób 1. Zaloguj się do swojego Internetowego Konta Pacjenta i złóż deklarację do lekarza (dr Anna Gierowska), pielęgniarki (mgr Violetta Domańska) oraz – w przypadku kobiet – do położnej (Katarzyna Stolecka). Czekaj na maila z potwierdzeniem (do 3 dni roboczych).
 
Sposób 2. Pobierz i wydrukuj deklaracje z naszej strony internetowej https://gepperta.pl/zostan-naszym-pacjentem/. Następnie wypełnij dokumenty i przynieś je do placówki lub wyślij skany na adres geperta@gmail.com.
 
Sposób 3. Przyjdź do przychodni z dowodem osobistym w godzinach 9:00-16:00 i wypełnij dokumenty na miejscu.

Zalecamy wybór tego personelu ze względów formalnych, ponieważ nie ma jeszcze przypisanej pełnej listy pacjentów, co daje pewność, że NFZ takich deklaracji nie odrzuci. Jednocześnie nie oznacza to, że będziesz mógł/a korzystać ze świadczeń tylko danych osób, ale całego zespołu naszej przychodni. Istotą medycyny rodzinnej jest także to, by kobieta przynależała do położnej przez całe życie.

Pamiętaj, że jeżeli w systemie “świecisz się na czerwono” oznacza to, że jesteś nieubezpieczony. To, że nie chcemy przyjąć Twojej deklaracji nie wynika z naszej złośliwości – po prostu NFZ ją odrzuci! Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak zapewnić sobie ubezpieczenie – napisz do nas! Zapraszamy na naszego facebooka: https://www.facebook.com/gepperta 🙂

Do zobaczenia!

 

Szanowni Studenci!

Posiadanie statusu studenta nie jest równoznaczne z posiadaniem ubezpieczenia zdrowotnego. Zanim złożą Państwo deklarację w celu zapisania się do naszej przychodni, weryfikujemy ubezpieczenie w systemie NFZ eWUŚ – tak jak wygląda to w każdej placówce świadczącej usługi na NFZ. Jeżeli system wskazuje na brak ubezpieczenia (pacjent „świeci się” na czerwono), nie możemy przyjąć deklaracji, ponieważ nie jesteśmy w stanie zweryfikować, czy pacjent jest ubezpieczony, a sama deklaracja zostanie odrzucona przez NFZ. Tym samym leczenie pacjenta nieubezpieczonego nie będzie finansowane przez NFZ, a więc wszelkie koszty z tego tytułu poniesie placówka. Powody takich sytuacji mogą być różne – jest to związane na przykład z podjęciem i zakończeniem pracy, gdy do ZUSu przestają trafiać składki, a nie wpłynęła żadna informacja o innym sposobie ubezpieczenia lub gdy rodzice studenta zmieniają pracodawcę.

Rozwiązania powyższej sytuacji:

1. Student zostaje zgłoszony do ubezpieczenia przez jednego z rodziców u płatnika składek – najczęściej jest nim pracodawca rodzica, a w przypadku prowadzenia przez rodzica działalności gospodarczej – ZUS. Do ubezpieczenia mogą zgłosić studenta także dziadkowie.

Jeżeli student nie może zostać ubezpieczony jako członek rodziny, wówczas:

2. Student zgłasza w dziekanacie swojej uczelni, że chce zostać objęty ubezpieczeniem i uczelnia odprowadza za niego składki. Odbywa się to na wniosek studenta.

Podstawą prawną jest ustawa z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. nr 210, poz. 2135 z późn. zm.).

DOKUMENTY DO POBRANIA:

1. Deklaracja wyboru świadczeniodawcy oraz lekarza POZ: POBIERZ

2. Deklaracja wyboru świadczeniodawcy oraz pielęgniarki POZ: POBIERZ

3. Deklaracja wyboru świadczeniodawcy oraz położnej POZ: POBIERZ